Rim över bältet (se ev tidigare inlägg)

Min far som även är förälskad i kartor och all övrig information om värdlen får en bok om Malaysia som familjen skall besöka i mars nästa år:
 
Läs den första meningen på hagforsmål:
Du som gillar och läs
lär av denna få fräs

Glöm den inte på våran resa
att använda när vi barn tjatar oss hesa
för att vi inte kan vägen
du lär vara benägen
att visa oss vart vi ska
lär du kunna göra var da´

Min svåger som har ett eget företag i form av en målarfirma och tills min julklapp anländer saknar en webbsida.

Om du skulle välja att inte på Internet publicera
nutidens it-folk (som t.ex. jag) kommer krivera
Mickes egna domän
vart kan den leda hän?
Kunderna vill ju beställa 24/7
WWW.GYLLTOFTSMALERI.NU

Mer rim kommer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0