Ursäkta jag håller på och skita på mig och jag undrar om du har TV?

Ursäkta jag håller på och skita på mig och jag undrar om du har TV?

Japp, precis så sa han, eller ja nästan. För några minuter sedan ringde det på dörren och då jag trodde det var någon jag kände öppnade jag dörren trots att jag bara var klädd i enbart ett par svettiga träningsbyxor och såg lagom härjad ut efter en shorinji-träning.

Gubben var mer ihopsjunken än en dvärg som håller på och skita på sig och såg enormt besvärad ut av detta möte.
Jag öppnade dörren och påvisade att - Nej mig behöver du inte registrera för jag har då ingen TV.
-Nähe svarar tv-polisen och är på väg att stänga dörren. Jag kunde dock inte låta bli och fortsätta berätta att jag körde med projektor inkopplad i en DVD, så här är det inge TV-tittande.
-Då skall jag inte registrera dig då svarar han väldigt försiktigt, och vårat möte var över.


Att en dator med TV-kort förser projektorn m.m. med TVsignaler är väl inget man behöver skryta om, den nya TVn till sovrummet är heller inte på plats.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Jag tycker att du ska bli medlem här : http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=48497 och börja samla poäng för att få gratis saker som : en iphone, ipod, presentkort och mycket mera.. =)

2008-08-20 @ 20:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0