HELVETE! R&B pissar på 80-tals hårdrock!

Har ni hört.. R&B pissar på den mest underbara hårdrocken; 80-tals hårdrock, i detta fall Twisted Sister.
Personerna som utövat detta rollspel är Bobby Brown som enligt utsago pissat på Dee Snider.
Va fan har Dee gjort för att vara förtjänt av detta, han har ju t.o.m. klippt av sig sitt långa fula hår?

ÅÅhh andra sidan kanske det var tänkt som en sexuell scen med vidrigt piss-sex av Bobby som kanske missuppfattat en skål under gårdagens efterfest:

"Först trodde jag att Bobby tänkte våldta mig, säger Dee Snider"
http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article1807099.ab


Hemskt är det varje fall, det finns väl ingen skönare låt än The Price med Twisted Sister?

Jag måste självklart sätta kategorin Religion på detta inlägg.. Det här liknar konflikten då en dansk tidning ritar karikatyr av Mohammed. Undrar om jag hittar någon självmordbombare att skicka till Bobby...

image24

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha...han hade väl gått i sömnen när det hela inträffade! Grymt roligt! Bobby B alltså...helt sjuk :D

2008-02-13 @ 15:50:18
URL: http://emotallt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0