JAG HAR SPYTT(igen)...

Jag vet att det är totalt ointressant och jävligt äckligt men jag spydde inatt... efter ett krogbesök så det kan ses som en vanlig raritet. Men det konstiga är att jag drack bara öl igår och det har aldrig hänt förrut... jag har bara en rimlig slutsats...
"Somebody but something, somebody but something in my dring" (Joe Ramone, 1987)

JAG HAR BLIVIT DROGAD... vem fan ville våldta mig på krogen? Personen i fråga lyckades ju inte ens för jag hade då inge sex..

Förresten.. det var en metal spelning igår, kan säga  att enligt min smak så var Volmitory värdelösa(http://www.vomitory.ne/) , enbart en massa skrik... jo det är faktiskt skillnad på skrik och skrik. Sångarn i pantera t.ex. han kan skrika

Men det var ju en bekants bror så vad gör man inte för att ställa upp.. lyssnar på skrik så man får tinitus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0