JESUS LEVER!!! Är det redan Påsk?

Japp, det är sant, jag har sett honom sväva omkring. Lite lustigt, här har jag beskyllt alla religiösa för lögnhalsar som pratar om män som går på vatten och allt möjligt osanningsenligt. Men så hittade jag honom, han kom svävande på kontoret faktiskt. Japp! Det var han! Det var Jesus! Jag funderar på om han är här för att avrätta mig då jag förtalat honom och motargumenterat hans excistens.
Men nu tror jag på honom och kristendomen. Skall ta och begå lite massmord ikväll bara för skojs skull.. jag vet ju att Jesus förlåter allt! Fan va bra... ;)


Om även du vill finna lyckan i religionen spana in de fyra punkterna i denna bild i över 30 sekunder, titta sedan åt ett annat håll och börja blinka med ögonen... vipps så kommer Jesus flygande. HAN HAR ÅTERUPPSTÅTT Fan är det Påsk redan?
image18

Kommentarer
Postat av: Attitydungen!

GRYMT! And I saw his face! Now I´m a believer!

2008-01-15 @ 23:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0