Karlstad utryms, staden hamnar under vatten!

image14

Det är nu bekräftat att Karlstad kommer hamna under vatten. De stora inlandsisarna från Antarktis har nu nått fram till Värmland och Karlstads invånare flyr med hjälp av s.k. timmergliding ut på Vänern. För att sedan skapa sig ett liv på vattnet.

Det är precis som den futuristiska filmen Waterworld (med Kevin Costner i huvudrollen), det har nu blivit sanning, detta säger herr lögn hals.  I själva verket är det en stor bluff där lögnhalsen bara har fotograferat med sin telefon under en skön solig promenad genom Karlstad.



Enormt skönt var det varje fall.. jag, Linda och Sune var ute i nästan två timmar och solen värmde verkligen. Att många av mina vänner har gett sig in i ett nyårslöfte med ett nyktert Januari verkar gynna även mig. Klart jag tog en god kall tjeckisk öl till en Pizza och en bra film, men det vart i övrigt en nykter helg. Drick vatten och svälj...



image17

Överaskad av bildkvalitén från min nya arbetstelefon (HTC 730). Helt ok för bloggsyfte varje fall!

Kommentarer
Postat av: anna

haha gillade din söndagsfilsofi..ska anamma den.
kramen

2008-01-13 @ 18:19:57
URL: http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0