Kunde inte flyga, och Johan Staël von Holstein

Undrar om det är många som går in och läser på min blogg p.g.a. Johans namn (johansvh.blogspot.com) i rubriken. Jag hade inte aning om vem denna mänska var, men jag tittade precis på TV4 Nyhetsmorgon där det var diskussion om krönikörer, bloggar och den svenska yttrandefriheten. Tydligen har den här Johan fått många påhopp och blivit trackaserad på facebook . Diskussionen handlade om att folk skriver hot och generella mobbingkommentarer och vad sajt-administratörerna skall göra åt det.
Om någon bryr sig om vad jag tycker så anser jag att det är rent sunt förnuft att låta folk tycka och skriva vad man vill. Om det sedan är hot så skall man kunna polisanmäla detta, då det är skribenten som ansvarar för vad som skrivs.

Om nu någon läser och skriver mobbingartade kommentarer eller liknande på exempelvis Johans eller Gynnings blogg så betyder det ju att kommentatören är intresserad av vad bloggarna skriver. Det är väl för fan inget att diskutera. Om du inte gillar vad någon skriver, läs det för fan inte då!


Jag lät Maya två och halvt år skriva ett blogginlägg, det kommer strax.. :-)

  

Jag kunde som sagt inte flyga inatt, trots mina ambitiösa försök. Usch det ser ut som jag varit i fight, men det var jag inte.. istället så ramlade jag raklång på väg hem från krogen (två gånger) inatt. Rättare sagt efter att jag köpt fyllemat.. usch vilka skrubbsår. Onödigt full jag blev igår, det är ju heller ingen raritet. Men jag älskar och vara bakfull, sjukt va? ;)

Har nog och göra med att jag slappnar av ordentligt då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0