Poliskontroll och nyårslöfte

Jahopp.. åttonde gången gillt eller vad är det man säger? Jag tror varje fall att det är minst åtta gånger jag blivit stoppad av polis. Denna gång hade jag i alla fall min egen bil, utan körförbud, hade med mig mitt körkort och jag var till och med helt nykter.  
Det var en blond kvinnlig konstapel som började med att berömma min kukförlängare för att sedan stoppa in något plastigt i munnen på mig och bad mig blåsa till hon låter.. Efter en fika stund var jag godkänd och fick lämna henne.. fast nej, jag tänder verkligen inte på kvinnor i uniform, rättare sagt jag tänder nog inte på någon i uniform. Tacka vet jag ren nakenhet och fina kroppar... ööö nog om det.

Jag har ett nyårslöfte, och jo det är väl inte så ovanligt men jag tror och hoppas verkligen att jag kommer kunna hålla det.  Jag inser precis att jag har fått en bra start då jag sitter hos en kund och kostar runt 900kr + moms i timmen och bloggar. Mitt nyårslöfte är nämligen att varva ner och där med enbart göra saker som jag VILL göra eller som jag dessvärre måste göra. Nu satsar vi på ett lugnt 2008, så.... GE FAN I STÄLL KRAV PÅ MIG! (Det där säger jag iofs till mig själv)


Förresten.. eller hur att jag låter positiv, inte lika roligt att läsa eller skriva kanske? En viss ungjävel med attitydproblem har påvisat att det är roligare att läsa negativa saker.. (inte du Maya, du kommer säkert skriva bra bloggar i framtiden men just nu är du lite för fåordig). Jag får se till att få ett negativt blogginlägg nästa gång ;)
Hmm.. kom på en grej, det är nog inte många som läser min blogg.. jaja jag får väl läsa den själv ibland :D


Kommentarer
Postat av: Attitydungen

Jag läser din blogg! Men jag har haft fullt upp med febrig bebis för att hinna sitta vid internet längre stunder :) Och NEJ DÅ det är skoj med lite positiv bloggning ibland! Det tycker jag är bra! Det behövs också...

2008-01-02 @ 17:49:56
URL: http://emotallt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0