Bakfylleinköp av streetracing bil

Idag har jag verkligen fyndat. Jag har köpt något som jag inte trodde jag skulle investera i förrän min min son fyller 5 (nej jag har ingen son, men vill gärna ha någon gång i framtiden) och jag tror att min prinsessa Maya tre år kommer ha minst lika kul med denna som en grabb på fem bast.

Jag var med en polare till Biltema och kunde inte hålla mig när jag såg en radiostyrd bil av streetracing-modell.

Den har allt... Du kan öppna och stänga dörrarna remote, den har tuta, bilstereo en neonljus i bagage luckan. Jag känner mig som ett barn på Julafton när jag kör runt i mitt vardagsrum =)

image46

Hade tänkte investera i ny riktig bil till sommaren också men jag missuppfattade priset. Den som jag trodde låg runt 250 000 kostade visst 600 000. Så roligt är det inte med NY bil. Funderar där emot på att styla om min lite grann för att få lite nykänsla.
Har en sportig redan nu men funderar på att fixa en ännu kaxigare framkjol och eventuellt nya sidokjolar. Kommer bli riktigt nice =)
image47
image48
Bilder från Poleringstripp till Göteborg...


Kanidat för ny framkjol

Jaja.. det får väl vara barnsligt då och det får väl vara fjortisaktigt,  men jag tycker faktiskt att det är 1000 gånger snyggare med en streetracing bil än en Svensson-BMW eller liknande... var totalt ointresserad av bilar till dess att jag köpte min pärla för 3 år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0