GRISIGT i en kompis nya villa...

Med stor chock och en hel del av den svenska avundsjukan hjälpte vi en polare att flytta in i hans nyköpa HUS på Färjestad. Ärligt talat så var det han som man trodde skulle bli sist med seriöst förhållande och hus... Det var ju jag som var först med över gymnasiala studier, körkort och fast jobb och även kallad "Lill-gammal"  "- men jag är inte bitter.. "


Självklart är det hur kul som helst, och huset är verkligen jättefint och äntligen kommer jag inte längre bli skyldig att anordna midsommarfester som alltid ballar ur i mina föräldrars trädgård. Vi har ett nytt place, VILLA FEST! VILLA FEST! VILLA FEST! Hmm.. undrar hur hans flickvän reagerar när alkoholiserade personer tar deras källare i anspråk.

Vi började grisa ner redan igår kväll/natt.. och grisarna finns nu även på bild:
       
RASMUS GRIS       URBAN GRIS

image29
THE BIG PIG... Vad skulle man göra utan telefon med kamerafunktion?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att ni fått en fritidsgård :-) Det är mycket som ska funka om man ska kunna skaffa ett sånt....

2008-03-02 @ 12:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0